Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stefana Żeromskiego

Logo szkoły

49-300 Brzeg
ul. Chrobrego 13
tel. 774045756,
Monte Cassino 774045925

ZARZĄDZENIE NR 1 DYREKTORA PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W BRZEGU

z dnia 13 marca 2020 r.

w sprawie funkcjonowania szkoły w dniach zawieszenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych

 

 

 

               Na podstawie:  decyzji  Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.03.2020 r. w sprawie zawieszenia zajęć dydaktyczno – wychowawczych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych i ograniczenia w okresie od 12.03.20r. – 25.03.2020 r. funkcjonowania jednostek systemu oświaty;  Zarządzenia nr 1108/2020 Burmistrza Brzegu z dnia 11.03.2020 r. w sprawie zgody organu prowadzącego na zawieszenie zajęć dydaktyczno -wychowawczych

zarządzam, co następuje:

§1

  1. W dniu 13.03.20 r. obecność w placówce wszystkich nauczycieli i zajęcia opiekuńcze dla uczniów potrzebujących opieki;

2.  W wyżej wymienionym dniu nauczyciele mają obowiązek:

1)     Przygotowania materiałów dydaktycznych, zadań do wykonania, dyspozycji prac samodzielnych dla wszystkich uczniów, przekazanie ich za pomocą e-dziennika, za pomocą szkolnej strony internetowej lub innych aplikacji w uzgodnieniu z wychowawcą;

2)      przekazanie rodzicom wiadomości o zaplanowanych i zleconych zadaniach, obowiązku ich wykonania, zasadach ich sprawdzenia i oceny;

3)     przygotowanie pomieszczeń szkolnych do dezynfekcji, ułatwienie dostępu do wszystkich powierzchni płaskich ( usunięcie materiałów znajdujących się na zewnątrz mebli, stołów, parapetów).

 

§2

  1. W dniach od 16.03.20 r. do 25.03.20 r. oddelegowuję wszystkich nauczycieli do pracy zdalnej,    w tym do:

1)     świadczenia pracy – komunikowania się z uczniami i rodzicami, przekazywania kolejnych zadań, zdalnej pomocy w samodzielnej pracy uczniowskiej, w szczególności w godzinach 12.00 – 16.00;

2)     ustawicznego informowanie uczniów i rodziców o potrzebie bezwzględnej izolacji i troski  o zdrowie własne i własnej rodziny;

3)     wykorzystania czasu na samokształcenie; planowanie pracy nauczycielskiej, wychowawczej, przygotowywanie/ edytowanie materiałów dydaktycznych.

  1. W dniach od 16.03.2020 r. do 25.03.2020 r. pracownicy administracyjni będą pełnić dyżury w sekretariacie szkoły przy ul. Boh. Monte Cassino 14 (jeden pracownik na jeden dzień w godz. 8:00  - 13:00)  numerem telefonu (77) 404-59-25 e-mail pg3@brzeg.pl. Pracownicy niepełniący dyżurów zostają oddelegowani do pracy zdalnej.
  2. Ponadto zobowiązuję do:

1)     przestrzegania zasad postępowania wynikających z zagrożenia zachorowaniem, pozostawanie w domu, unikanie zgromadzeń;

2)     śledzenia komunikatów krajowych, stron internetowych MEN, Sanepidu, Urzędu Miasta, 

3)     kontaktu z placówką macierzystą, zachowanie zgodne z zaleceniami dyrektora szkoły przesyłanymi przez edziennik lub na skrzynki e- mail;  

4)     troski o własne bezpieczeństwo i ewentualne informowanie o stanie zdrowia, gotowości do powrotu i podjęcia pracy.

 

§3

 

 Zarządzenie wchodzi w życie w trybie natychmiastowym. 

 

 

     DYREKTOR

mgr Dorota Majewska